יום שני 06 מאי 2024 הוסף למועדפים   קבע כדף בית   כניסה למערכת  
 ידיעון - תקשורת בית סיפרית

נושא ההתקשרות בין גורמי ביה"ס מהווה נושא מרכזי במטרה לשפר את רמת התקשורת בין כלל הגורמים בביה"ס. קיימים מס' ערוצים בהם יכול תלמיד לפנות בביה"ס:

  • ניתן לפנות פנייה בכתב (על גבי טופס בקשת חניך) למפקד קורס או למחנך בכל בקשה. ניתן לפנות לגורם הבכיר הבא בשרשרת הפיקוד במידה ובקשתו לא טופלה כנדרש או אם רצונו לערער על ההחלטה.
  •  שרשרת הפיקוד: מק"ס/ מחנך – רכז מגמה/ רכז שכבה – מד"ר – מנהל ביה"ס.
  • ניתן להעלות כל בעיה ונושא שדורש טיפול ומייצג את כלל הקורס, השכבה, ביה"ס בשיחות חתך עם גורמי ביה"ס, בתחקירים, שיחה עם מנהל ביה"ס וכו'.
  • ניתן לפנות בכתב ישירות למנהל ביה"ס באמצעות תיבת פניות למנהל ביה"ס הממוקמת בכניסה למפקדת ביה"ס.
  • ניתן לפנות ישירות למנהל ביה"ס במסגרת טופס "פניית לקוח". הטופס יימסר בתיבת "פניות לקוח" הנמצאת בבנין 'סגל ומנהלה'.
  • פנייה ליועצת ביה"ס באופן עצמאי, ונעשית ע"י תיאום פגישה עם היועצת.
  • פנייה לפסיכולוג נעשית ע"י הפנייה מהיועצת ולאחר שיחה עם הצוות החינוכי ורכזי השכבה.
  • שיחת מק"ס/רכז: כל טענה תתועד ותטופל באמצעות שיחת מק"ס/רכז (קיים טופס בקשה). מקרי אלימות יבחנו להעלאה לועדת הערכה.
  • שיחות אישיות של תלמידים עם כל איש סגל יתקיימו בהתאם ללוח שעות קבלה שיפורסם. 

לידיעון